Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2017 23:36 - Върнете се на работа и живейте високо в България
Автор: tomasov Категория: Други   
Прочетен: 651 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.12.2017 23:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Е, аз отново работя няколко дни. Престоят в България става все по-изтощително. В крайна сметка имаше семейна вражда и вече не беше добро настроение за мен и децата. За щастие пътуването вкъщи бързо беше там, за да можем да избягаме от лошия климат.   По този начин Нели остави важен партньор, майка си. Така че отново спори с мен. Понякога толкова насилствено, че дори трябва да се обадим на полицията. Така и миналата седмица. Но това има предимството, че трябва да бъдат информирани службата за социални грижи за деца и младежи и на следващия ден дойде някой от службата за благоденствие на младежите.  Помолихте жена ми да опише ситуацията. Отново Нели се оплакваше много, че трябва да направи всичко сам ...  Дамите от службата за младежки грижи заявиха, че ще се огледат, че поне някой ще ни помогне в час. Да видим.    Независимо от това, лошото настроение на Нели не е изчезнало до днес. Когато се върнах от работа, тя дори не ме пусна в апартамента, защото можах да събудя децата. Затова изпратих писмо до пощата и завърших друго посещение. Когато се прибрах вкъщи, Нели ме накара да направя поръчките. Тя винаги е възхвалявала България, защото тя знае, поне по теоретичен начин. Ако погледнете по-внимателно или тествате, той знае само няколко власти в България. Трябваше да направя всичко сам.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tomasov
Категория: Други
Прочетен: 13549
Постинги: 19
Коментари: 4
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930