Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2010 14:24 - Дали хора очакват повече от йога, отколкото йога може да даде?
Автор: seeker33 Категория: Хоби   
Прочетен: 764 Коментари: 0 Гласове:
0



Въпрос: Шри Матаджи, знаете ли, че много хора очакват повече от йога, отколкото йога може да даде?


интервю по радиото, Виена 1984


Интервюиращ: Шри Матаджи, знаете ли, че много хора очакват повече от йога, отколкото йога може да даде?


image


Шри Матаджи: Виждате ли, терминът йога е голямо недоразумение на Запад, хората не знаят какво е йога. Защото дори и да прочетете Патанджали (древноиндийски мъдрец, автор на „Йога сутри“ – бел.пр.), казва се, че трябва да получите Себерализацията си и след това как да растете в Себереализацията си. Веднъж започнали да растете в Себереализацията си, развивате такъв (тип) личност, че виждате целия свят като едно. Достигате своята цялост. И когато достигнете целостта си, пълният баланс и целебно въздействие идва. Като, виждате ли, ако има проблем в левия ми пръст, ще се опитам да го разтрия, добре, разтривам и успокоявам себе си, на кого помагам, кого подкрепям, какво е развиваща се страна, какво е развита, разбирате ли? Имате нужда от нещо от развиващото се, и трябва да имате развитото. Така че, цялото нещо е, че не сме постигнали целостта. Не сме обединени. Целият свят не е обединен засега. Става възможно, само когато стигнеш точката, която е вътре в нас, която е колективно осъзната, и която е Духа. Веднъж достигнали тази точка, попадате в колективното съзнание, и когато станете колективни, разбирате целостта си.


Така че това, което хората търсят тук в йога, е наистина нещо, което е внесено там от хора, които не разбират. Йога означава единение с Божественото, означава единение с Божественото. Когато станете едно с Божественото, Божественото започва да тече през вас и ставате част и частица от цялото. Ставате. Не е въпроса само да получите сертификат. Не е тичане по улиците или стоене на главите, (това) не е йога. Това е само една шестнайста и една шестнайста част, предлагаме ви да разберете това, ако има проблем, физически проблем, какво упражнение специално трябва да правите. Но това, също, е възможно само, когато получите Реализацията си. Преди Реализация не знаете. Къде сте болни, вие хората, не знаете. Те полудяват, но не знаят, че полудяват.


Така че лудостта, която откривате или липсата на равновесие, която откривате, е изчезнала, защото ние просто обърнахме глави към това нещо, наречено Дух, защото не можем да достигнем там с умствените си проекции. Така че, това, което трябва да направим, е, да приемем този нов подход (на) измерението, чрез който ставате това, нещо, което трябва да станете, за което сте дошли на тази земя. И това, ако го получите, сте там.


Имате толкова много измерения. Имам предвид сега за мен, знаете, Аз съм съпруга на личност, който трябва да се ръкува понякога с 600 човека, от една страна, (Шри Матаджи се смее), и трябва да се разправям с хора на това ниво, и то този вид хора, и Аз го правя, декорирала съм дома си. (Съпругът на Шри Матаджи е бивш политик). Имам предвид, мога да правя 1000 и едно нещо и все още съм много спокойна личност.


Интервюиращ: Да, да.


Шри Матаджи: Така че това, което трябва да постигнете е всичко, за което говорим, виждате ли, сега говорим за демокрация, говорим за комунизъм, въпреки че и двете са изкуствени по мое  мнение, защото докато и без да имате нещо, как можете да сте капиталист? Нямате нищо. Какво имаме ние? Нямаме нищо друго освен пластмаси. Какво имаме? Вижте, когато имате нещо, както Аз, бих казала, и Аз съм голям капиталист, защото имам всички сили (Шри Матаджи се смее), добре, и Аз съм най-големият комунист, защото трябва да раздавам. Така, всъщност, Аз съм истински капиталист и истински комуннист. Така че всичките ви идеи , всъщност са проблясвания на тази велика истина. Комунизъм е – Аз съм най-великият комунист, Аз съм най-великият капиталист. Всички ваши идеи за икономиката са, сега икономиката е толкова чувствителна, че говори, че като цяло исканията не са задоволими, в частност (само) са. Така че, това означава, че желанията, това означава, че тази материя няма да ви даде удоволетворение. Така че, къде е удоволетворението? То е в Духа. Виждате ли, целта на всичко (е) в това, сочи в това. Но човек трябва да види смисъла.


Интервюиращ: Благодаря Ви!


Шри Матаджи: Нека Бог ви благослови! Благодаря ви!



image image image image image image image image

Източник: http://bgsahajayoga.wordpress.com/2010/10/24/%d0%b4%d0%b0%d0%bb%d0%b8-%d1%85%d0%be%d1%80%d0%b0-%d0%be%d1%87%d0%b0%d0%ba%d0%b2%d0%b0%d1%82-%d0%bf%d0%be%d0%b2%d0%b5%d1%87%d0%b5-%d0%be%d1%82-%d0%b9%d0%be%d0%b3%d0%b0-%d0%be%d1%82%d0%ba%d0%be%d0%bb/


Тагове:   може,   дали,   даде,   очакват,   отколкото,   От,   Да,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: seeker33
Категория: Хоби
Прочетен: 1344398
Постинги: 611
Коментари: 419
Гласове: 462
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930